Klacht POSTNL: Pakketten worden niet op afgesproken tijden geleverd

Klachtnummer
# 265222
Gebruiker
EstherL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is veel te lang onderweg, vorige week woensdag iets besteld eerst zouden ze maandag langskomen niemand geweest ook geen briefje in de bus gisteren tussen 8.30-10.30u niemand geweest gisterenavond pas om 21u kwam eindelijk het pakket.

Wederom zit ik nu weer te wachten op een pakket zou tussen 9.00-11.00 bezorgt moeten zijn. Er is nog steeds niemand geweest het is nu na 11.00u. Wat zijn dat voor een praktijken bij PostNL

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Koridon,

    Ik begrijp dat u het een slechte service vindt dat het pakket later wordt geleverd dan is aangegeven. Mijn excuses voor het ongemak. Graag wil ik u wat meer informatie hierover geven. Het bezorgmoment is een indicatie die wij baseren op bezorgpogingen uit uw buurt van de afgelopen weken. We gaan ervan uit dat de bezorger opnieuw rond deze eerdere tijdstippen van bezorging bij u arriveert. Echter kan de bezorger van het bezorgmoment afwijken. Dit kan gebeuren door verschillende omstandigheden, zoals drukte of verkeersomstandigheden die roet in het eten gooien. Het bezorgmoment blijft daarmee een indicatie en het is geen garantie. We houden de tijdstippen van bezorging altijd in de gaten en wanneer we zien dat het bezorgmoment hier vaak van afwijkt, zal het bezorgmoment hier automatisch aan aangepast worden. Ik hoop u hier voldoende mee geïnformeerd te hebben.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Minke
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen