Klacht POSTNL: Pakketten worden nooit bezorgd op aangegeven tijdstip!

Klachtnummer
# 451696
Gebruiker
Jenn1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eeuwig als ik iets bestel en het bedrijf werkt samen met PostNL kan ik zeker een week lang thuisblijven. In de tijd waarin het pakket bezorgt zou worden, ontvang ik NOOIT wat! Vervolgens krijg ik soms uren later een bericht dat nadat de bezorger onderweg was, mijn pakket vertraagd is. Of soms helemaal geen bericht! Uiteindelijk ontvang ik dagen later mijn pakket en ALTIJD wanneer het NIET uitkomt!

De oplossing

Ik vind dat als er niet geen tijden vermeld moeten worden als ze dan toch niet worden bezorgd!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat uw pakket vertraagd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Wij proberen uiteraard om alles zo spoedig mogelijk af te leveren, maar door de huidige situatie is het extreem druk. Helaas is de Track & Trace code niet zichtbaar in de bijlage, maar ik ga ervan uit dat u het pakket inmiddels heeft ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, adviseer ik u dit te melden bij de afzender voor een verdere oplossing. Ik hoop dat het bij volgende bestellingen weer wat soepeler zal verlopen. Wellicht is het een optie om het pakket via de afzender direct naar een PostNL punt te laten sturen. Bij veel webshops is dit mogelijk en dan kunt u het pakket afhalen wanneer het u uitkomt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen