Klacht POSTNL: Pakketten worden te laat, verkeerd of helemaal niet geleverd.

Rob

Ben beheerder van een appartementen complex van 63 woningen. Hoor bijna dagelijks klachten van bewoners over postbezorging. Is een collectieve klacht mogelijk ?

Vaste medewerkers op een wijk zetten die op gezette tijden langs komen. Niet zoals nu te pas en te onpas. De track & trace werkt in 99 van de 100 gevallen niet, doe daar iets aan

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u van bewoners hoort dat zij klachten hebben over de postbezorging. Ik kan me voorstellen dat u hiervan schrikt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is helaas niet mogelijk om namens iemand anders een klacht in te dienen. Wanneer er iets niet goed gaat, dan dient de geadresseerde (of de afzender) dit zelf bij ons te melden.