Klacht POSTNL: Pakketten worden te laat, verkeerd of helemaal niet geleverd.

Klachtnummer
# 404368
Gebruiker
Rob
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ben beheerder van een appartementen complex van 63 woningen. Hoor bijna dagelijks klachten van bewoners over postbezorging. Is een collectieve klacht mogelijk ?

Gewenste oplossing

Vaste medewerkers op een wijk zetten die op gezette tijden langs komen. Niet zoals nu te pas en te onpas. De track & trace werkt in 99 van de 100 gevallen niet, doe daar iets aan

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u van bewoners hoort dat zij klachten hebben over de postbezorging. Ik kan me voorstellen dat u hiervan schrikt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is helaas niet mogelijk om namens iemand anders een klacht in te dienen. Wanneer er iets niet goed gaat, dan dient de geadresseerde (of de afzender) dit zelf bij ons te melden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen