Opgelost door POSTNL: Pakketten worden voor de voordeur neergelegd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 641259
Gebruiker
RB_2019
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakketten worden voor de voordeur neergelegd en onbeheerd achtergelaten.
Kunnen zo gestolen worden zonder dat er een haan naar kraait!

Gewenste oplossing

Zorg dat het pakket verantwoord wordt afgeleverd!
Niet thuis: bel bij de buren.
Geboden oplossing
PostNL medewerker belde prompt: pakketbezorger wordt geïnstrueerd. We gaan het zien.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik lees dat pakketten voor de voordeur worden neergelegd en onbeheerd worden achtergelaten. Ik begrijp dat dit teleurstellend is. Mijn excuses hiervoor.

    Inmiddels is er contact met u opgenomen zodat er actie wordt ondernomen om herhaling te voorkomen en onze dienstverlening te verbeteren.

    Ik vertrouw erop dat dit naar uw tevredenheid zal worden opgelost en wens u een fijne dag.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen