Klacht POSTNL: Pakketten zijn spoorloos.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 504972
Gebruiker
E.D. Bartmann
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket vanuit Portugal ligt al sinds 23 November bij NLHAGI. Sindsdien zijn er geen updates meer. Ik heb regelmatig contact met de vertuurder van mn pakket maar ook die kan niks doen. Hoe gaan we dit oplossen..?

mvg

Gewenste oplossing

Het pakket traceren.
Geboden oplossing
Het gaat om 2 pakketten van verschillende verzenders. Beide pakketten stranden met code NLHAGI. Wat is NLHAGI? want daar liggen beide pakketten. mvg
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas kan ik u niet vertellen waar uw zending is. Ik raad u contact op te nemen met de afzender. Hij of zij kan conform de overeengekomen voorwaarden bij de eigen postorganisatie een onderzoek naar uw zending opstarten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen