Klacht POSTNL: Pakketten zijn spoorloos.

E.D. Bartmann

Mijn pakket vanuit Portugal ligt al sinds 23 November bij NLHAGI. Sindsdien zijn er geen updates meer. Ik heb regelmatig contact met de vertuurder van mn pakket maar ook die kan niks doen. Hoe gaan we dit oplossen..?

mvg

Het pakket traceren.
Het gaat om 2 pakketten van verschillende verzenders. Beide pakketten stranden met code NLHAGI. Wat is NLHAGI? want daar liggen beide pakketten. mvg

Helaas kan ik u niet vertellen waar uw zending is. Ik raad u contact op te nemen met de afzender. Hij of zij kan conform de overeengekomen voorwaarden bij de eigen postorganisatie een onderzoek naar uw zending opstarten.