Opgelost door POSTNL: Pakketten zitten vast bij inklaringen van post.nl

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 629960
Gebruiker
Boos111
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2 pakketten liggen al weken bij Post.nl afdeling inklaringen. Voor 1 heb ik al import kosten betaald: 2 weken geleden. De andere ligt er a 3 weken en komt uit een EU land dus hoort niet bij inklaringen te liggen. Heb klantenservice gebeld en een dame die niet goed Nederlands spreekt zegt dat de douane het pakket 30 dagen onder zich mag houden. Meer informatie komt er niet uit. Ik kon ook geen klacht bij haar indienen. Schaam je, Post.nl. Waardeloze service.

Gewenste oplossing

Mijn pakketten wil ik asap ontvangen!
Geboden oplossing
Ik werd gebeld door een medewerker van Post.nl die de ontstane situatie verklaarde en voorstelde om over 1 pakket een klacht in te dienen en mbt het andere pakket nog even geduld te hebben. Mochten de pakketten binnen een korte periode niet zijn geleverd, kan ik weer contact met post.nl opnemen. Afdeling inklaringen is een aparte afdeling waar post.nl medewerkers niet zomaar contact meevkunnen opnemen. Ik wacht dus nog even af maar ben wel tevreden met het contact dat is gelegd door post.nl.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Zoals telefonisch besproken liggen beide zendingen bij inklaringen. PostNL heeft geen invloed op het proces bij inklaringen. Nogmaals excuses dat u de vorige keer niet goed geholpen bent. Zoals afgesproken heb ik een registratie van uw melding gemaakt, zodat wij onze interne processen kunnen verbeteren.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen