Klacht POSTNL: PAKKETZEGELS VERDWIJNEN (MENSEN DIEN EEN KLACHT IN)

TRACEERBAAR MAKEN PAKKETTEN

PAKKETZEGELS VERDWIJNEN (ALLES MOET DIGITAAL/BIJ ELKE PAKKET)

Pakketzegels verdwijnen, straks moet je voor elke pakket via apart via iDEAEL een t&t code maken, dus als je 5 pakketten heb (dus 5 keer apart betalen). en als je geen printer heb en gaat naar postkantoor, dan maar hopen dat er geen verkeerde sticker op verkeerde pakket geplakt word.
HOPELIJK GAAN ER MEERDERE MENSEN EEN KLACHT INDIENEN HIEROVER (desnoods kopieer je deze klacht)

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het verdwijnen van de pakketzegels. U bent het er niet mee eens dat u deze inde toekomst niet meer kunt gebruiken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het voor u een teleurstelling moet zijn als u met tevredenheid de pakketzegels gebruikt. De pakket- en servicezegels zijn echter verouderd en de gegevens hierop zijn niet digitaal. Het kost daarom veel tijd om deze zendingen te verwerken. Voor een betere verwerking, willen we pakketten zoveel mogelijk digitaal kunnen volgen. Zo wordt onze dienstverlening efficiënter. En krijgt u ook meer inzicht in de status van zendingen. Om deze redenen gaan we dit proces verbeteren. U kunt in het vervolg de pakketten online frankeren of op een PostNL-punt laten frankeren.