Klacht POSTNL: Pakkter sinds 11 dagen in "Shipment is expected, but not yet in sorting process"

Mattie

Goedemiddag,

Aan het begin van deze maand heb ik een pakket besteld in de UK. volgens de track&trace zou deze inmiddels in Nederland aangekomen moeten zijn. Echter, op de Track&trace van PostNL staat sinds 5 september "Shipment is expected, but not yet in sorting process" vier keer.

Ik vraag me af wat er aan de hand is.

Ik zou graag willen dat mijn pakket boven water komt en zo snel mogelijk bezorgd wordt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas lijkt er iets mis te zijn gegaan met de adressering/het label van uw pakket. Hierdoor is het retour afzender gestuurd. U dient daarom contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen u een passende oplossing bieden door het pakket opnieuw op te sturen.