Klacht POSTNL: paklet nog steeds niet ontvangen

n24504

Beste Postnl,

Ik heb laatst wat besteld en zou mijn pakketje 05.09 krijgen. Ik had de bezorger helaas gemist en had hierdoor het bezorgadres veranderd naar mijn dichtstbijzijnde postkantoor. De app gaf toen aan dat ik het vanaf de volgende dag kon ophalen vanaf 15:00. Mijn pakketje was op die dag echter niet te vinden. De app geeft nu, 3 dagen later, aan dat het bezorgmoment " onbekend " is. Ik vraag me nu af hoe lang ik nog op mijn pakketje moet wachten. Weten jullie het misschien?

Groetjes,
Michelle

meer informatie naar mijn pakket

Geachte mevrouw Yu,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat de bezorging van uw pakket op zich laat wachten en begrijp dat u graag wilt weten wanneer u de zending in ontvangst kunt nemen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik de status gecontroleerd en voor de zekerheid het postkantoor gebeld. Spijtig genoeg is uw zending daar nog niet aanwezig. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. De verzender kan als verzendende partij en als onze opdrachtgever een onderzoek opstarten om verder uit te zoeken wat er precies aan de hand is met uw pakket. Ik hoop uiteraard dat u alsnog snel de zending in ontvangst kunt nemen. Mijn excuses voor de vertraging en alle overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar