Klacht POSTNL: Parcel in NL since December 2020

Klachtnummer
# 521593
Gebruiker
ofsyanka88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

My parcel from UK has been in the NLAMSA sorting center since December 29, 2020. When will I finally get it?

De oplossing

I want to get my parcel.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear sir/madam,

    Thank you for your message. You indicate that you have not received a registered letter from abroad. I find that very annoying and I offer my sincere apologies on behalf of PostNl. I advise you to contact the sender. The sender can start an investigation carried out in the country of origin. The registered item has arrived in our sortingcentre in Almere and is no longer traceable.

    With regards,
    PostNL Pakketten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen