Opgelost door POSTNL: Parcel never delivered

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 401132
Gebruiker
Alessandro84
Datum
1 reactie

Details

De klacht

My parcel is marked as "delivered" but I never received it. Customer service keeps telling contradictory information since 2 days, promised to send a confirmation email which I also never received (after reaching the support line on Facebook, I was told such email cannot be sent...at Post NL, you need to guess who lies between customer support 1 or customer support 2). Unbelievable how bad the service is at Post NL.

De oplossing

I want to company to tell me where my parcel is, and if lost/sent back to sender, that Post NL provides a confirmation document.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear sir,madam,

    Thanks for your message. I understand that youre having a question about your parcel. Your parcel is marked as delieverd, but you don’t have received it. Sorry to hear that.

    According to my information ther’s started an inquiry. My colleagues will try to trace your parcel and will contact you withing 5 workingdays about the futher process. I hope you can receive it soon.

    I assume I've informed you sufficiently. If you have any other questions or complaints now or in the future, please contact our Customer Service via www.postnl.nl.

    Sincerely,

    PostNL Customer service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alessandro84
Datum
Uiteindelijke oplossing
Packet has been found - not by post NL, but by me, and by ringing to all doors around. Packet was delivered two buildings from where it was said to be delivered.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?