Klacht POSTNL: personeel doen zijn werk niet goed en klantenservice ook niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 550901
Gebruiker
leo1985...nl
Datum
1 reactie

Details

Klacht

bij deze bestel dames en heren bestel niks meer via post nl .
bezorgers geven het aan de verkeerde personen of leggen het voor je deur neer .
of in de gang maar leggen geen briefje in de bus om het op te halen bij een post nl punt.
klantenservice hangt gewoon op en word ook niet terug gebeld of gekeken naar een oplossing .
bezorgers doen hun werk niet goed slecht personeel.

Gewenste oplossing

niks want ze gaan niks doen ze zeggen dat de bezorger het heeft afgegeven maar dat hebben ze niet gedaan ja aan de verkeerde personen .
en leggen ook geen brief in de bus voor wie het dan wel is .
Geboden oplossing
personeel doet zijn werk niet goed en geeft pakketjes af aan de verkeerde mensen . waar het niet voor bestemt is en legt pakjes voor een gesloten deur. en legt ook geen briefje in de bus zodat het pakketje bij een post nl punt kan worden af gehaald . zodat de eigenaar van het pakketje het gewoon kan op halen .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken.
    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van pakketten op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De code die u heeft doorgegeven is geen code van PostNL. Bij ons begint de code met 3S. Ook op uw adres heb ik geen pakket verzonden via ons kunnen vinden. Ik wil u dan ook adviseren om de juiste code door te geven zodat ik een klacht kan indienen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen