Klacht POSTNL: Personeel liegt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 420844
Gebruiker
Boos op PostNL
Datum
1 reactie

Details

Klacht

WAARDELOOS BEDRIJF postbode wil een kuil vermijden omdat die eikel altijd veel te hard rijdt en rijdt vervolgens over mijn gras wat natuurlijk hartstikke nat is, met als gevolg een giga bandenspoor erin. Zelf gezien dus he!!! Alle foto's naar PostNL gestuurd en heb dus 3 !!! maanden moeten wachten om vandaag te horen dat de postbode het niet gedaan heeft. Niet alleen een waardeloos bedrijf maar ook leugenachtig personeel!!

Gewenste oplossing

Heb al 3 maanden gewacht op een belachelijk antwoord, ik wil een normaal antwoord.
Geboden oplossing
Niets! Ondanks eerdere bekentenis word ik nu ineens als leugenaar neergezet en PostNL doet niets. WAARDELOZE FIRMA
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er schade is ontstaan aan uw grasveld. Ik begrijp dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw melding. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw gegevens heb ik de klachtmelding gecontroleerd. Mijn oprechte excuses dat u zo lang op een reactie heeft moeten wachten. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent over het antwoord en de uitkomst van uw klacht, ik heb echter geen mogelijkheid de afhandeling te veranderen. U bent per e-mail geïnformeerd over de uitkomst van uw melding, het spijt me dat ik u hierbij verder niet van dienst kan zijn.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen