Klacht POSTNL: Personeel liegt

# 420844
Boos op PostNL

WAARDELOOS BEDRIJF postbode wil een kuil vermijden omdat die eikel altijd veel te hard rijdt en rijdt vervolgens over mijn gras wat natuurlijk hartstikke nat is, met als gevolg een giga bandenspoor erin. Zelf gezien dus he!!! Alle foto's naar PostNL gestuurd en heb dus 3 !!! maanden moeten wachten om vandaag te horen dat de postbode het niet gedaan heeft. Niet alleen een waardeloos bedrijf maar ook leugenachtig personeel!!

Heb al 3 maanden gewacht op een belachelijk antwoord, ik wil een normaal antwoord.
Niets! Ondanks eerdere bekentenis word ik nu ineens als leugenaar neergezet en PostNL doet niets. WAARDELOZE FIRMA

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er schade is ontstaan aan uw grasveld. Ik begrijp dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw melding. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw gegevens heb ik de klachtmelding gecontroleerd. Mijn oprechte excuses dat u zo lang op een reactie heeft moeten wachten. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent over het antwoord en de uitkomst van uw klacht, ik heb echter geen mogelijkheid de afhandeling te veranderen. U bent per e-mail geïnformeerd over de uitkomst van uw melding, het spijt me dat ik u hierbij verder niet van dienst kan zijn.