Klacht POSTNL: Poelgeest krijgt geen post van postnl

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 693927
Gebruiker
Scherm17-10
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Klacht
In de afgelopen 2 weken is in onze wijk geen post bezorgd. Op klachten wordt niet gereageerd. De hele wijk (Poelgeest in Oegstgeest) wordt door Post NL overgeslagen.
Tassen met post zijn vandaag gevonden maar we hebben lang niet alle post gekregen.
Doe wat postnl!

Gewenste oplossing

Bezorging van postnl.
Op de app staat dat ik al donderdag 12-10 post had moeten ontvangen en die is er nog niet
Geboden oplossing
Ze willen het snel mogelijk afsluiten maar er zijn nog veel mensen die hun post niet hebben ontvangen. En eerst maar even aanzien hoe het komende tijd gaat met de post. En inderdaad , weer een brief niet ontvangen. Op de app post.nl staat dat ik een brief ontvangen zou op dinsdag 14 november, van een bekende overigens. Niet ontvangen helaas. Graag uw reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u en de hele wijk geen post ontvangt. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is en uw grens is bereikt. Mijn oprechte excuses hiervoor.

    Uw klacht heb ik geregistreerd en direct uitgezet naar de verantwoordelijke manager van de postbezorgers zodat er adequate maatregelen worden genomen om uw situatie te verbeteren en om herhaling te voorkomen. Ook gaan wij monitoren of er vaker problemen zijn in uw postcodegebied. Indien wij post bestemd voor u en de wijk aantreffen zullen wij deze alsnog bezorgen.

    Helaas kan ik niet achterhalen wat er met uw post precies is gebeurd of wat de oorzaak is van de vertraging. Soms raakt post in het verwerkingsproces zoek, bijvoorbeeld tijdens het sorteren door machines of bij het bezorgen. Bij deze wijze van verzenden is er geen handtekening voor ontvangst en is een onderzoek niet van toepassing.

    Ik ga ervan uit dat door de maatregen die worden genomen, de postbezorging weer zal worden uitgevoerd zoals u van PostNL mag verwachten en vertrouw erop dat dit naar uw tevredenheid zal worden opgelost.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice





Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen