Klacht POSTNL: Porti boete

Klachtnummer
# 93689
Gebruiker
Fam. D.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waarom dien je strafporti te betalen als er geen foto beschikbaar is in het post systeem en de boete dus het post kan betreffen die je niet zelf verzonden maar (ongevraagd) ontvangen hebt?

De oplossing

Opheffen boete

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Dokter-Soet,Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het feit dat het niet duidelijk is bij welk poststuk u een portokaart hebt ontvangen.Vreemd dat u ook geen foto van het poststuk heeft kunnen bekijken. Ik zou graag van u de betaalcode van deze portokaart ontvangen, zodat ik dit voor u na kan kijken. Deze gegevens kunt u uiteraard afgeschermd via deze website doorgeven.Ik zie uw reactie heel graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen