Opgelost door POSTNL: Porto 1.92 betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 92259
Gebruiker
Daminca
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb een kaart gehad met het bericht dat ik iets verstuurd heb wat nie goed gefrankeerd was ik zou niet weten wat het was en ken het niet teru gevonden omdat de betaalcode niet goed is wordt aangegeven

Gewenste oplossing

Dat ik er achter voor wat ik moet betalen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Dank voor uw bericht. Spijtig om te horen dat u een portokaart hebt ontvangen voor iets wat u nog niet heeft ontvangen/niet verwacht. Daarom mag u als ontvanger de sticker van de portokaart verwijderen en de kaart retourneren. Wel met de melding 'afgehandeld in overleg met klantenservice PostNL'.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Nienke
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Daminca
    Datum
    ik ben erg tevreden met de afhandeling

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen