Opgelost door POSTNL: porto betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97541
Gebruiker
michel
Datum
2 reacties

Details

Klacht

ik krijg een kaart postnl dat ik 3 dagen geleden een kaart heb ontvangen die 10 cent teweinig porto had en dat ik nu 2.07 euro moet betalen ik heb niet gevraagd om die kaart

Gewenste oplossing

ik wil die kosten niet betalen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer De Bie,Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft aan dat u niet wenst te betalen voor een aan u geadresseerde zending die te weinig gefrankeerd was. Dit kan ik me goed voorstellen. Graag geef ik u een uitleg. Als geadresseerde bent u uiteraard niet verplicht deze kosten te voldoen. U kunt de sticker van de portokaart verwijderen en deze onder vermelding van ‘afgeboekt in overleg met klantenservice’ retour sturen. Met vriendelijke groet,Tamar
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    michel
    Datum
    thanks voor de snelle reactie en goede afhandeling
    m.v.g.michel de bie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen