Opgelost door POSTNL: Porto kaart 3 dagel later geleverd dan poststuk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 163824
Gebruiker
Joost
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een kaart ontvangen met onvoldoende frankering. Ik heb geen kans gehad om deze kaart te weigeren. Het poststuk is zaterdag bezorgd in de brievenbus met de andere post. Het poststuk is open gemaakt en was gefrankeerd.
De porto kaart is pas dinsdag bezorgd en nu moet ik hier 5.11 euro voor betalen? Ik wil dit niet betalen omdat ik niet de kans heb gehad om het poststuk te weigeren. Wat mij betreft mag postnl de porto kaart weer op komen halen.

De oplossing

Gaarne kwijtschelding van de 5,11 euro

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Mollema,

    Ik begrijp dat dit wat verwarrend over kan komen. Ik heb de portokaart even voor u bekeken maar ik heb gezien dat deze onterecht is verstuurd aan u. U mag de sticker van de portokaart verwijderen en op de kaart schrijven "Afgeboekt in overleg met KS PostNL". Als u de kaart dan zonder postzegel aan ons terug stuurt dan is het verder afgehandeld. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Chiel

    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Joost
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie en oplossing.

    groet Joost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joost
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen