Klacht POSTNL: porto kosten

Klachtnummer
# 38971
Gebruiker
rex2000
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb ook een kaart gehad te weinig portokosten betaald €.1.80. ik zou dit volgens de kaart kunnen zien waarover het gaat. maar kan hier niets over melden of invullen.
ik zie dat het hier over de zelfde klacht gaat als bij andere klagers. slechte beurt post .nl. graag een antwoord. Geert. S.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Sinon,Hartelijk dank voor uw reactie waarin u aangeeft dat het u niet duidelijk is waarvoor u dit portoverzoek heeft ontvangen. Ik vind dit vervelend voor u en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag informeer ik u hierover.Aan de hand van de betaalcode heb ik onze administratie geraagdpleegd. Het gaat om een een poststuk afkomstig van Sin-Tech en de zending is gericht aan een adres in Kruiningen. Het poststuk was gefrankeerd € 0,60 terwijl er voor een poststuk van 20-40 gram € 1,20 gefrankeerd dient te worden. Via http://www.postnl.nl/voorthuis/betalen/# kunt u het betreffende poststuk bekijken en de betaling voldoen. Ik ga er vanuit dat u hiermee voldoende informatie heb gegeven.Met vriendelijke groet,Willemien
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen