Klacht POSTNL: porto kosten

rex2000

ik heb ook een kaart gehad te weinig portokosten betaald €.1.80. ik zou dit volgens de kaart kunnen zien waarover het gaat. maar kan hier niets over melden of invullen.
ik zie dat het hier over de zelfde klacht gaat als bij andere klagers. slechte beurt post .nl. graag een antwoord. Geert. S.

Geachte heer Sinon,Hartelijk dank voor uw reactie waarin u aangeeft dat het u niet duidelijk is waarvoor u dit portoverzoek heeft ontvangen. Ik vind dit vervelend voor u en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag informeer ik u hierover.Aan de hand van de betaalcode heb ik onze administratie geraagdpleegd. Het gaat om een een poststuk afkomstig van Sin-Tech en de zending is gericht aan een adres in Kruiningen. Het poststuk was gefrankeerd € 0,60 terwijl er voor een poststuk van 20-40 gram € 1,20 gefrankeerd dient te worden. Via http://www.postnl.nl/voorthuis/betalen/# kunt u het betreffende poststuk bekijken en de betaling voldoen. Ik ga er vanuit dat u hiermee voldoende informatie heb gegeven.Met vriendelijke groet,Willemien