Klacht POSTNL: Porto kosten

Klachtnummer
# 165784
Gebruiker
Smijers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn man heeft enkele uitnodigingen verstuurd voor zijn 90 ste verjaardag
en daar iets te weinig aan port op gedaan. Nu kregen we daar een strafport op
waar we van achterover sloegen !
Waarom wordt de post doorgestuurd en niet teruggestuurd ?
Wij hebben hier niet om gevraagd en zijn nog steeds goed in staat om zelf onze
beslissingen te nemen, ondanks onze hoge leeftijd ! Ik ben hier erg verontwaardigd en
boos over ! Het zou kunnen dat we niet meer zo goed op de hoogte zijn van alle
veranderingen , maar we hoeven geen betutteling !
U begrijpt dat we zeker geen gebruik meer zullen maken van deze diensten, er
zijn genoeg andere wegen. Het stoort me vooral dat ik totaal geen reactie krijg op
meerdere verzoeken.y

De oplossing

Graag ons geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Merkus,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een aantal portokaarten heeft ontvangen voor het niet voldoende frankeren van post. Omdat PostNL waarde hecht aan het op tijd bezorgen van de post kiezen wij ervoor post niet retour te zenden, maar gewoon bij de ontvanger(s) te leveren.

    Mijn excuses dat dit niet naar uw tevredenheid is. Uw boosheid en verontwaardiging kan ik mij dan ook goed voorstellen. Echter is het niet mogelijk om u de kosten van deze kaarten alsnog te vergoeden.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen