Klacht POSTNL: Porto voor onvoldoende gefrankeerde verzonden post

Klachtnummer
# 44163
Gebruiker
Lo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van PostNL een kaart ontvangen met een te betalen bedrag van euro 1.80.Op de site van postnl.nl/voorthuis/betalen heb ik de betaalcode D01.131217.005052
ingevuld en toen kwam het bedrag van euro 1.80 te voorschijn. Echter toen moest ik een postcode invullen, maar die is voor mij juist onbekend zodat ik niet op "bekijk poststuk" kan komen!!
Als ik mijn eigen postcode invul krijg ik de kaart van PostNL, die ik zojuist ontvangen heb te zien. Ik heb cookies geaccepteerd.
Ik wil voordat ik betaal weten op welk poststuk dit betrekking heeft.

De oplossing

Voor welk poststuk ik porto moet betalen?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Signer,Bedankt voor uw reactie. Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. U geeft aan dat u thuis de portokaart niet kan controleren, ondanks dat u alle juiste stappen op de website heeft genomen. Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen.Zoals afgesproken heb ik de portokaart afgeboekt, omdat er voor u niet te controleren is waarvoor u een portokaart heeft ontvangen.Mocht u in de toekomst vaker problemen met een van onze diensten of services ervaren, laat het ons dan weten.Met vriendelijke groet,Dirk
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen