Klacht POSTNL: portokosten ovoldoende gefrankeerd

Klachtnummer
# 58207
Gebruiker
Henk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kan het poststuk niet bekijken, reageert niet op de betaalcode NOI.140418.004005,
als ik de computer gebruik, schijn het nummer niet goed door te komen.

De oplossing

Toon mij poststuk

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Meneer Teekens,Naar aanleiding van uw bericht op Klachtenkompas met betrekking tot het ontvangen van een portokaart wil ik u graag informeren.Met de door u opgegeven code heb ik kunnen nagaan dat u deze ontvangen heeft voor het poststuk dat u verstuurd heeft naar IZA zorgverzekering in Eindhoven. Deze was niet gefrankeerd, terwijl € 1,28 nodig was.De code die u invoerde was NOI.140418004005 dit moet echter zijn N01.140418.004005, wellicht dat u het dan zelf kunt nakijken.Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groet,E. Kuipers
    PostNL Webcare

Ook een klacht indienen over POSTNL?