Klacht POSTNL: Posrbezorging niet correct

Tony M

De helft van de post die verstuurd is naar mij komt bij mij nooit aan heb het idee dat het word weggegooid door de postloper of wordt achter gehouden heb al 2 keer een klacgt ingediend maar ze doen niks met de klachten

met de postlopers praten die in de wijk lopen

Geachte mevrouw Visser,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw huisadres.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij goed voorstellen dat u dit als zeer vervelend ervaart en wil u hier, namens PostNL, mijn oprechte excuses voor aanbieden.

- Welke post verwacht u?
    - Hoe weet u dat u deze post naar u onderweg is?
    - Weet u zeker dat deze poststukken door PostNL worden bezorgd?
    - Vanwaar heeft u het idee dat uw post wordt achter gehouden of weggegooid?

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.