Klacht POSTNL: Posrbezorging niet correct

Klachtnummer
# 344996
Gebruiker
Tony M
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De helft van de post die verstuurd is naar mij komt bij mij nooit aan heb het idee dat het word weggegooid door de postloper of wordt achter gehouden heb al 2 keer een klacgt ingediend maar ze doen niks met de klachten

De oplossing

met de postlopers praten die in de wijk lopen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Visser,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw huisadres.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij goed voorstellen dat u dit als zeer vervelend ervaart en wil u hier, namens PostNL, mijn oprechte excuses voor aanbieden.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Welke post verwacht u?
    - Hoe weet u dat u deze post naar u onderweg is?
    - Weet u zeker dat deze poststukken door PostNL worden bezorgd?
    - Vanwaar heeft u het idee dat uw post wordt achter gehouden of weggegooid?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen