Klacht POSTNL: Post, in dit geval een rouwbrief, wordt niet bezorgt

sad Niet opgelost
Hoogvliet

Waar blijft onze post??

Wij hebben de app van postnl. Daarin kunnen we precies zien welke post er bezorgd gaat worden vandaag.
Dit loopt al WEKEN verkeerd. Krijgen geen post of pas een week later.

Dit vinden we heel slecht. Er zou vandaag ,zaterdag, een rouwbrief binnen moeten komen. Maar helaas, weer niet bezorgd. Dat betekend dat deze dus pas dinsdag op z'n vroegst bezorgd kan worden.
Wanneer vind de uitvaart plaats??
Ik vind dit echt niet kunnen.

Ik hoop dat er eens heel serieus naar gekeken wordt. Komt het alleen in onze wijk (postcode 3191) voor want ik heb van anderen vernomen dat de rouwbrief wel ontvangen is.

Graag zou ik van u persoonlijk bericht ontvangen.

De post op tijd bezorgen!!!
Dit loopt al weken niet goed.
Wil graag weten hoe dat komt.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat naar dat u uw zendingen nog niet heeft ontvangen inclusief een rouwkaart. Ik zie dat u onlangs contact heeft opgenomen met onze klachtenservice en dat het daar besproken is. Ook is de klacht al voor u ingediend en besproken met de betreffende medewerker.

Op het moment kampen wij met een vertraging in het leveren van briefpost, ik hoop dus ook dat de overige zendingen snel bij u op de mat verschijnen. We doen ons uiterste best alles zo snel mogelijk bij de geadresseerden te krijgen. Ik ga er van uit dat u naar aanleiding van het contact met ons voldoende geïnformeerd bent en zal uw klacht op klachtenkompas dan ook sluiten.

Hoogvliet
Rouwbrief zou ipv zaterdag wellicht op maandag bezorgd worden werd ons gezegd. Maar helaas, ook op dinsdag niet. Woensdagmorgen was de uitvaart en woensdagmiddag komt de rouwbrief binnen. Wel door een medewerker die ons dinsdagavond belde keurig te woord gestaan. Maar de rouwbrief was te laat!