Klacht POSTNL: Post, in dit geval een rouwbrief, wordt niet bezorgt

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 416003
Gebruiker
Hoogvliet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waar blijft onze post??

Wij hebben de app van postnl. Daarin kunnen we precies zien welke post er bezorgd gaat worden vandaag.
Dit loopt al WEKEN verkeerd. Krijgen geen post of pas een week later.

Dit vinden we heel slecht. Er zou vandaag ,zaterdag, een rouwbrief binnen moeten komen. Maar helaas, weer niet bezorgd. Dat betekend dat deze dus pas dinsdag op z'n vroegst bezorgd kan worden.
Wanneer vind de uitvaart plaats??
Ik vind dit echt niet kunnen.

Ik hoop dat er eens heel serieus naar gekeken wordt. Komt het alleen in onze wijk (postcode 3191) voor want ik heb van anderen vernomen dat de rouwbrief wel ontvangen is.

Graag zou ik van u persoonlijk bericht ontvangen.

De oplossing

De post op tijd bezorgen!!!
Dit loopt al weken niet goed.
Wil graag weten hoe dat komt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat naar dat u uw zendingen nog niet heeft ontvangen inclusief een rouwkaart. Ik zie dat u onlangs contact heeft opgenomen met onze klachtenservice en dat het daar besproken is. Ook is de klacht al voor u ingediend en besproken met de betreffende medewerker.

    Op het moment kampen wij met een vertraging in het leveren van briefpost, ik hoop dus ook dat de overige zendingen snel bij u op de mat verschijnen. We doen ons uiterste best alles zo snel mogelijk bij de geadresseerden te krijgen. Ik ga er van uit dat u naar aanleiding van het contact met ons voldoende geïnformeerd bent en zal uw klacht op klachtenkompas dan ook sluiten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hoogvliet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Rouwbrief zou ipv zaterdag wellicht op maandag bezorgd worden werd ons gezegd. Maar helaas, ook op dinsdag niet. Woensdagmorgen was de uitvaart en woensdagmiddag komt de rouwbrief binnen. Wel door een medewerker die ons dinsdagavond belde keurig te woord gestaan. Maar de rouwbrief was te laat!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen