Opgelost door POSTNL: Post,nl komt zijn afspraken niet na

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 257612
Gebruiker
O. Keegel
Datum
4 reacties

Details

De klacht

SCHANDALIG SLECHTE SERVICE
POST.NL geeft mij aan dat pakket 2SOPKB9537203 op vrijdag 31-3 tussen 14:00h en 18:00h bij mij wordt opgehaald. Ik neem een middag vrij (kosten!) om op tijd thuis te zijn. Post.nl komt, in tegenstelling tot de overeenkomst, NIET opdagen, zonder enig bericht. Dit is schandalig slechte service. Wie betaalt mijn uren?POST.NL geeft mij aan dat pakket 2SOPKB9537203 op vrijdag 31-3 tussen 14:00h en 18:00h wordt opgehaald. Ik neem een middag vrij (kosten!) om op tijd thuis te zijn. Post.nl komt, in tegenstelling tot de overeenkomst, NIET opdagen, zonder enig bericht. Dit is schandalig slechte service. Wie betaalt mijn uren?

De oplossing

Compensatie, excuus, uitleg.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Keegel,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat dit pakket op 31 maart niet bij u is afgehaald. Mijn excuses hiervoor.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hiervoor inmiddels contact heeft gehad met de verantwoordelijke afdeling binnen PostNL. Ik ga ervan uit dat dit correct met u zal worden afgehandeld.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    O. Keegel
    Datum
    Goedemiddag Annet, ik heb wel contact gehad met PostNL, maar de kwestie is nog NIET opgelost. Het pakket staat hier nog steeds, en ik heb ook nog geen enkele bericht ontvangen wanneer het wordt opgehaald. Morgen verloopt mijn 14-dagen zichttermijn waarbinnen ik het product in kwestie mag terugsturen. Het is dus urgent! Groet, Olivier Keegel
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Keegel,

    Wat vervelend om te horen dat uw zending tot op heden nog steeds niet is afgehaald. Volgens mijn gegevens is de zending op 4 april alsnog bij u afgehaald. Mocht dat niet juist zijn, wil ik u adviseren contact op te nemen met onze zakelijke klantenservice. Zij hebben het onderzoek in behandeling en kunnen u hier verder over informeren. De contactgegevens kunt u hier vinden: https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Zakelijk.

    Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL
  4. Auteur
    O. Keegel
    Datum
    Er is van alles misgegaan, het heeft me tijd (en dus geld) gekost, maar laat maar zitten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
O. Keegel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen