Klacht POSTNL: Post .nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 603864
Gebruiker
Tinus
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Retour gestuurd pakket is zoek geraakt door post nl met de barcode 3SKaaG595817739.ik heb hier wel extra voor betaald voor verzekering.

Gewenste oplossing

Ik wil dat dit opgelost wordt het gaat hier om 179,95 euro.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Tinus
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u verstrekte barcode zie ik dat de zending is verzonden op 25 mei en door de geadresseerde is ontvangen op 27 mei.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen