Klacht POSTNL: Post 28 dagen onderweg!!

Mooinoorwegen#1959

Mijn post (3 stuks) is 28 dagen onderweg geweest voorzien van sticker herstel/ retour huisadres terwijl de juiste adressering vermeld staat! heb gebeld wat mij 10 euro extra kostte en krijg daar geen restitutie voor en krijg geen terugkoppeling van de oorzaak van het lang onderweg zijn.
1 van de stukken bevalt belangrijke informatie waarvan wij terugkoppeling moesten geven!!

Uitzoeken en zorgen voor terugkoppeling oorzaak en restitutie belkosten van €10,00

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard is het niet fijn dat u pas na bijna een maand uw post binnen krijgt. Ik zie inderdaad dat er al een melding van is gemaakt en dit onderzocht gaat worden. Dit onderzoek vindt intern plaats en zal helaas geen terugkoppeling op plaats vinden, maar u mag wel verbetering verwachten in de bezorging naar uw adres. Ik kan u helaas geen vergoeding bieden over de belkosten die u heeft gemaakt.

Mooinoorwegen#1959
Geen terugkoppeling en geen vergoeding voor de extra gemaakte belkosten; 1€ per minuut ..totaal 10 minuten gebeld! Ik vind dit niet kunnen....geef desnoods postzegels o.i.d!