Klacht POSTNL: Post 28 dagen onderweg!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 480246
Gebruiker
Mooinoorwegen#1959
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn post (3 stuks) is 28 dagen onderweg geweest voorzien van sticker herstel/ retour huisadres terwijl de juiste adressering vermeld staat! heb gebeld wat mij 10 euro extra kostte en krijg daar geen restitutie voor en krijg geen terugkoppeling van de oorzaak van het lang onderweg zijn.
1 van de stukken bevalt belangrijke informatie waarvan wij terugkoppeling moesten geven!!

De oplossing

Uitzoeken en zorgen voor terugkoppeling oorzaak en restitutie belkosten van €10,00

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard is het niet fijn dat u pas na bijna een maand uw post binnen krijgt. Ik zie inderdaad dat er al een melding van is gemaakt en dit onderzocht gaat worden. Dit onderzoek vindt intern plaats en zal helaas geen terugkoppeling op plaats vinden, maar u mag wel verbetering verwachten in de bezorging naar uw adres. Ik kan u helaas geen vergoeding bieden over de belkosten die u heeft gemaakt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mooinoorwegen#1959
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen terugkoppeling en geen vergoeding voor de extra gemaakte belkosten; 1€ per minuut ..totaal 10 minuten gebeld! Ik vind dit niet kunnen....geef desnoods postzegels o.i.d!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen