Klacht POSTNL: Post aan huis bezorgen

Klachtnummer
# 475091
Gebruiker
Gerry postnl
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Hoe gaan wij, vaste bewoners van park Hunzebergen in Exloo het voor elkaar krijgen dat we de post gewoon in onze brievenbus krijgen?
We staan gewoon ingeschreven als vaste bewoners, een slagboom die altijd open staat,maar voor jullie gemak wordt de post afgeleverd bij de receptie van het hotel waar wij niks mee te maken hebben, waardoor wij belangrijke post mis lopen of veel te laat krijgen. Ook pakketjes is drama, want die neemt de receptie niet aan. Daarvoor moeten we enkele kilometers rijden naar een ander dorp.
Hoe kunnen wij en jullie dit aanpakken?

Gewenste oplossing

Wij zouden graag zien dat de post en de pakketjes aan huis bezorgd worden IPV afleveren bij de receptie, die niet alles aan neemt of waar stukken zoek raken

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van briefpost en pakketten op uw adres. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard kan ik me voorstellen dat het niet prettig is dat deze post niet wordt afgeleverd en dat ook pakketten niet worden aangeboden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:

    - Staat uw adres via de gemeente geregistreerd als officieel woonadres? Hoort er ook nog een toevoeging bij uw huisnummer?

    - U geeft aan dat er post bij een hotel wordt afgeleverd. Kunt u aangeven wat het adres van dit hotel is en op welke datum daar post is afgegeven?

    - Staat er op deze post de melding PostNL port betaald of een streepjescode?

    - Wie is de afzender van deze post?

    - Wat is de Track & trace code van een pakket waarbij dit is voorgevallen?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Gerry postnl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen