Klacht POSTNL: Post altijd te laat , en sommige zeer ernstige zaken, gezondheids-bedreigend te laat.

Meijer192

Hartelijk dank voor het missen van mijn vaccinatieafspraak.
Kreeg de oproep twee dagen na de vaccinatieronde.
Moet nu weer een maand wachten.
Deze enveloppe was extreem te laat , andere post komt ook ALTIJD
te laat . De marktwerking heeft de aandacht en service bij PostNL om zeep geholpen . Ondertussen een totaal verouderd bedrijf geworden,
dat de uitdaging van de Coronacrisis op geen enkele manier heeft weten te beantwoorden. Lopen overal hijgend achteraan.
Zeer jammer ! Nee, de vrije markt dat zou een zegen zijn. Kijk wat ervan geworden is.

Niets, Post NL is niet meer te redden.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. In uw melding geeft u aan dat post vaker met vertraging bij u wordt bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U heeft aangegeven dat u hierdoor, onder andere, de oproep voor uw vaccinatie te laat heeft ontvangen. Dit is uiteraard erg kwalijk en ik wil u dan ook onze oprechte verontschuldigingen hiervoor aanbieden.

Omdat de post zonder barcode wordt verzonden, kan de status van de poststukken nooit achterhaald worden omdat er geen administratie in het distributieproces bijgehouden wordt. Ondanks dat uw post gefotografeerd is, kunnen we uw post dus niet volgen tijdens het bezorgproces. Wekelijks bezorgt PostNL circa 35 miljoen briefpostzendingen waarvan gelukkig maar zelden echt iets zoekraakt. Vanzelfsprekend is ieder poststuk dat niet (tijdig) bezorgd wordt, er één teveel.

Daarom ga ik uw klacht doorgeven aan de manager van de afdeling Postbezorging gekoppeld aan het bezorgadres om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Deze situatie zal met de betreffende medewerkers besproken worden en er wordt dan met extra aandacht naar de postbezorging op uw adres gekeken. U ontvangt hier geen verdere reactie op, maar wanneer wij een oorzaak vinden, ondernemen wij gepaste actie.