Klacht POSTNL: post bezorgd, ZONDER INHOUD

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448985
Gebruiker
Niels
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2e keer deze maand dat ik iets heb verstuurd waarvan de inhoud weg is! de binnenverpakking en envelop worden (open gescheurd) bezorgd, maar niet wat erin hoorde te zitten. blijkbaar zit er in het sorteersysteem een shredder.

In de afgelopen twee maanden zijn nu 4 poststukken niet bezorgd en 2 zonder de inhoud.

Dat een bedrijf het kan maken om totaal GEEN verantwoordelijkheid te nemen voor een dienst die ze niet (goed) uitvoeren.

De oplossing

Iets wat postnl nog nooit heeft gedaan: schade vergoeden en verantwoordelijkheid nemen voor het niet nakomen van de overeenkomst. misschien zelfs een keer coulant zijn voor de geleden schade.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw poststukken niet goed verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van uw gegevens heb ik gezien dat u ook reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. Er is een klacht gemeld over de gang van zaken, uiterlijk 4 juni 2020 zal nog contact met u worden opgenomen over de afhandeling van uw klacht. Ik raad u aan deze terugkoppeling af te wachten. Ik vertrouw erop dat de bezorging weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Niels
Datum
Uiteindelijke oplossing
De standaard 'copy/paste' reactie van postnl op klachten 'we vinden het vervelend dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting voldoet' en natuurlijk geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen