Klacht POSTNL: post bezorgd, ZONDER INHOUD

Niels

2e keer deze maand dat ik iets heb verstuurd waarvan de inhoud weg is! de binnenverpakking en envelop worden (open gescheurd) bezorgd, maar niet wat erin hoorde te zitten. blijkbaar zit er in het sorteersysteem een shredder.

In de afgelopen twee maanden zijn nu 4 poststukken niet bezorgd en 2 zonder de inhoud.

Dat een bedrijf het kan maken om totaal GEEN verantwoordelijkheid te nemen voor een dienst die ze niet (goed) uitvoeren.

Iets wat postnl nog nooit heeft gedaan: schade vergoeden en verantwoordelijkheid nemen voor het niet nakomen van de overeenkomst. misschien zelfs een keer coulant zijn voor de geleden schade.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw poststukken niet goed verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van uw gegevens heb ik gezien dat u ook reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. Er is een klacht gemeld over de gang van zaken, uiterlijk 4 juni 2020 zal nog contact met u worden opgenomen over de afhandeling van uw klacht. Ik raad u aan deze terugkoppeling af te wachten. Ik vertrouw erop dat de bezorging weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Niels
De standaard 'copy/paste' reactie van postnl op klachten 'we vinden het vervelend dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting voldoet' en natuurlijk geen oplossing.