Klacht POSTNL: Post bezorgd bij onbewoond huis

sad Niet opgelost
botje

Post wordt bezorgd op onbewoond huis.
Allereerst gaat het al fout doordat Post NL op een andere dag komt dan ze aangeven in de eerste communicatie. Vervolgens wordt de post bij een zichtbaar onbewoond huis afgeleverd bij een bouwvakker. Die er bijna nooit zijn maar toevallig die dag wel. Dus nu kan ik maar hopen dat ik ergens binnenkort een keer iemand daar aantref, maar soms is het ook maanden stil.
Contact met de klantenservice van post NL is al net zo grote aanfluiting. Om iemand aan de lijn te krijgen moet je eerst veel te veel vragen invullen via de website en daarna nog een tijd in de wacht. Er is totaal GEEN begrip en medewerking door de klantenservice. Fijn dat ik, zoals gevraagd wordt in alle reclame, mijn pakketje op tijd bestel, maar het nu zoek is omdat een niet zo snuggere postbode dit bij een onbewoond huis aflevert. Bedankt post NL. Jullie verbazen me elke keer toch weer.

Compensatie van de kosten gezien ik dit gepersonaliseerde cadeau dus nu niet meer op tijd binnen heb. Daarnaast had begrip vanuit de klantenservice heel fijn geweest.

Geachte mevrouw,

Het is ontzettend zuur dat u het cadeau door deze situatie niet op tijd heeft kunnen ontvangen. Dat de chauffeur uw pakket aan een bouwvakker overhandigd heeft is niet handig. Hiervoor bied ik u namens PostNL mijn excuses aan. Wij hebben niet de mogelijkheid om uw pakket terug te halen of om te achterhalen wie uw pakket in ontvangst genomen heeft, omdat er geen handtekening voor ontvangst vereis was.

Ik kan mij goed voorstellen dat u de gemaakte kosten terug zou willen ontvangen. Jammer genoeg kan de kosten niet compenseren, omdat u niet PostNL, maar de afzender betaald heeft. Ik wil u daarom vragen om in contact te komen met de afzender, zodat er een passende oplossing gevonden kan worden. De afzender, onze directe opdrachtgever en betalende klant, kan eventueel bij PostNL terecht om een klacht in te dienen.

botje
Ik moet contact opnemen met de afzender terwijl de fout ligt bij post nl. Zou ze sieren als ze hand in eigen boezem zouden steken.