Klacht POSTNL: Post bezorger rookt liever dan aanbellen

vlinder

Postbode belt niet aan en doet briefje in bus niet thuis. Zonder aan te kruisen wat er met pakje gebeurd. Ik was wel thuis en stond al te wachten achter mijn voordeur. Toen hij wegreed ben ik achter hem aan gereden. Meneer stond voor in de straat te roken. Zegt o nummer 19. Ik zeg waarom bel je niet aan. Zegt hij de poort was op slot. Ik zeg jij weet heel goed waar de deurbel is en dat de poort klemt. Hij zegt ik doe ook maar mijn best. Dit is zoveelste keer. Gebeurd 9 van 10 keer. Buren waren thuis en heeft hij wel pakketjes bezorgd. Kon ik horen aan scan geluidjes. Post ml doet niets . Hellup!!!!! Wie zorgt ervoor dat dit bedrijf zijn werk gaat doen! Laatste keer stond pakketje op straat twv 300 euro! In de regen! Waar zijn ze mee bezig

Zorgen dat bezorgers hun werk doen!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over d bezorging van uw pakketten. De bezorger belt niet aan en doet een briefje in de bus. U was echter gewoon thuis. Tevens was er een pakket voor de deur neergezet. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat de bezorger niet heeft aangebeld en de andere zending voor de deur heeft gezet. Ik wil dit graag doorzetten zodat we dit kunnen laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Uw e-mailadres
    - Werkt de bel verder wel goed?
    - Had u van het pakketje voor deur ook een klacht ingediend? Zo nee, wat is daar de 3S-code van?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

vlinder
    Ik heb alles al eerder aangeleverd en jullie handelen niet goed af. En de deur bel is niet stuk. Post nl is een bedrijf geworden wat geen service verleend met bezorgers die geen hart voor de zaak hebben en personeel en management nemen geen verantwoording. Het wordt tijd dat bedrijven niet meer voor post.nl kiezen en voor nieuwe bedrijven die wel zorgvuldigheid en klantvriendelijkheid hoog in vaandel hebben staan.

Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en maatregelen nemen waar nodig. Dit zal verder intern worden verwerkt, u krijgt hier verder geen bericht van. Wel mag u hier van verwachten, dat u snel verbetering in de bezorging naar uw adres. Vanuit PostNL bied ik nog mijn excuus aan voor de situatie.

vlinder
Laat dit bedrijf overgenomen worden door de staat en drastisch reorganiseren