Klacht POSTNL: Post bezorging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 377627
Gebruiker
Fast
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dankzij de app van post nl kan je zien of er die dag post voor je is, welnu alleen al deze week 2 poststukken niet bezorgt, een poststuk dat wel bezorgt is was open en beschadigt .
Na het indienen van een klacht wel een snelle reactie maar niet oplossing gericht.
Hoeveel post heb ik al gemist toen ik de app nog niet had?
Kortom de betrouwbaarheid van de post bezorging is niet meer aanwezig.
Er wordt alleen maar bezuinigt op personeel en de tarieven stijgen steeds maar het product postbezorging is ver onder de maat.

De oplossing

Uitzoeken wat er gebeurt is en een verbetering traject invoeren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Ik begrijp dat u regelmatig poststukken mist en dat u onlangs beschadigde post ontvangen heeft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens staat er reeds een klacht over de situatie geregistreerd. Deze klacht wordt gebruikt ter verbetering van onze interne processen. U ontvangt geen persoonlijke terugkoppeling, maar u mag in de toekomst zeker verbetering van de situatie verwachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fast
Datum
Uiteindelijke oplossing
Belofte betere proces controle ,inmiddels weer het zelfde probleem. Weer is de post die aangekondigd is in de app en dus gescand niet aangekomen. Hier ging het om een kortingsbon, de andere gemiste post was een pakje van het kaartenhuis dat door de brievenbus kon en de overige 2 poststukken waren verjaardag kaarten in enveloppe.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen