Klacht POSTNL: Post door wc raam gegooit en beland in het toilet.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376472
Gebruiker
marian
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketjes worden door wc raam gegooid. en beland in toilet en kan niet meer gebruikt worden.

De oplossing

DIT IS DE REACTIE VAN POST.NL. Hallo! Begrijpelijk dat je nog even op de situatie terugkomt. Allereerst wil ik benadrukken dat dit absoluut niet de werkwijze is die wij van onze bezorgers verwachten. Mijn oprechte excuses voor de situatie. Ik ben bang dat, hoe kwalijk de situatie ook is, ik geen vergoeding kan bieden, omdat het pakket zonder aanvullende diensten zoals een verzekering verzonden is. Groetjes, Erica

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop de zending wordt geleverd. Dit pakket was door het raampje gegooid waardoor het in de toilet terecht is gekomen en het product onbruikbaar is geworden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat het op deze wijze is bezorgd. In dit geval moet ik me ook aansluiten bij de reactie die u van mijn collega heeft gehad. Ik wil u verder adviseren om hierover contact op te nemen met de afzender. Wellicht kunnen zij via hun eigen post organisatie nog iets voor u betekenen. Uiteraard mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marian
Datum
Uiteindelijke oplossing
Je hebt gewoon pech wordt er vertelde . Mischien wil de afzender het geld retour betalen. Wij vergoeden niks. Terwijl eigen personeel schade maakt. En verder geen reactie meer geeft.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen