Klacht POSTNL: Post doordrenkt door regenwater en envelop daardoor kapot

Waternat1

Brief kapot, doordrennkt door regen, envelop niet meer gesloten (opengescheurd)

Waarom dit mogelijk is, de postbode kan toch de brieven in een dichte tas bewaren

Geachte mevrouw, heer,

Uit uw e-mail begrijp ik dat u beschadigde post heeft ontvangen. Ik begrijp dat u hierover ontevreden bent en biedt u dan ook mijn excuses aan. Om u hierover verder te informeren heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. Daarom stuur ik u nu per e-mail een antwoord.

Wij gaan met een zo groot mogelijke zorg om met de post en ik kan me voorstellen dat u niet blij bent dat het anders is gelopen. Als een beschadigde postzending wordt aangetroffen, zal deze worden voorzien van een excuusbrief. In uw geval is dit helaas niet gebeurd. Daarom heb ik uw klacht doorgegeven aan de verantwoordelijke leidinggevende. Deze zal de medewerker hierop aanspreken. U krijgt verder geen reactie meer over uw klacht.

Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. Uw post is verstuurd zonder een verzekering tegen schade of vermissing. Daarom kan ik de schade niet vergoeden. Hiervoor verwijs ik u graag door naar de afzender.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Waternat1
Standaard antwoord, bla.. bla. bla, niemand heeft mij telefonisch geprobeerd te bereiken!