Klacht POSTNL: Post doordrenkt door regenwater en envelop daardoor kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 337035
Gebruiker
Waternat1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Brief kapot, doordrennkt door regen, envelop niet meer gesloten (opengescheurd)

De oplossing

Waarom dit mogelijk is, de postbode kan toch de brieven in een dichte tas bewaren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer,

    Uit uw e-mail begrijp ik dat u beschadigde post heeft ontvangen. Ik begrijp dat u hierover ontevreden bent en biedt u dan ook mijn excuses aan. Om u hierover verder te informeren heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. Daarom stuur ik u nu per e-mail een antwoord.

    Wij gaan met een zo groot mogelijke zorg om met de post en ik kan me voorstellen dat u niet blij bent dat het anders is gelopen. Als een beschadigde postzending wordt aangetroffen, zal deze worden voorzien van een excuusbrief. In uw geval is dit helaas niet gebeurd. Daarom heb ik uw klacht doorgegeven aan de verantwoordelijke leidinggevende. Deze zal de medewerker hierop aanspreken. U krijgt verder geen reactie meer over uw klacht.

    Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. Uw post is verstuurd zonder een verzekering tegen schade of vermissing. Daarom kan ik de schade niet vergoeden. Hiervoor verwijs ik u graag door naar de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Waternat1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Standaard antwoord, bla.. bla. bla, niemand heeft mij telefonisch geprobeerd te bereiken!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen