Klacht POSTNL: Post envelop, aangetekend en verzekerd verstuurd maar toch verdwenen...

Klachtnummer
# 24178
Gebruiker
Brenda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had in een gesealde envelop geld verstuurd naar de SNS bank omdat dat nog de enige manier is om daar contant geld naar toe te storten.
Dit is verdwenen. Nooit aangekomen bij de SNS bank en al mijn geld, waar we het hele jaar hard voor gewerkt hebben is weg.
1500 euro voor onze vakantie.
De betaling voor de reis moest al gedaan worden en omdat dit door dit voorval niet op tijd is gebeurd ben ik nu mijn aanbetaling ook kwijt. En de reis gaat dus niet door.
post.nl is een onderzoek gestart maar hier nog steeds van terug gehoord en SNS is ook een onderzoek gestart, ook nog niets op gehoord.

De oplossing

Graag zsm het geld retour op mijn rekening, en de kosten van de aanbetaling vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte Brenda,Ik zag dat u deze melding ook via onze eigen kanalen kenbaar heeft gemaakt.De behandelaar van uw case 1009210 zal u informeren over de vervolgstappen van uw melding.Er zijn bezorgafspraken gemaakt met deze geadresseerde omtrent zendingen als de uwe.De collega zal u zo spoedig mogelijk een uitgebreidere uitleg geven.In de veronderstelling u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen