Klacht POSTNL: Post ergens blijven steken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 367931
Gebruiker
Dierenvriend
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb vorige week maandag het blad JAN in de brievenbus van het postkantoor bij de JUMBO gedaan, ik wilde dit blad doorsturen naar een ander persoon.
Helaas zijn we nu een week verder en het blad is nog niet bij de geadresseerde persoon aangekomen.

De oplossing

Kijken waar het blad gebleven is.
Misschien teruggestuurd naar de uitgever?

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden poststuk met het blad JAN niet bij de geadresseerde is aangekomen. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik spijtig genoeg niet achterhalen wat er gebeurd is. Wel wil ik graag uw klacht doorgeven. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is het volledige adres van de geadresseerde?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht over onze postbezorging. Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden. Wat vervelend dat uw post nog niet bezorgd is.

    Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dit wel mogelijk.

    Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega’s uit dat gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard. Mocht het nogmaals voorkomen dat uw post niet wordt bezorgd, dan wil ik u vragen om contact met ons op te nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dierenvriend
Datum
Uiteindelijke oplossing
In de gaten houden of het magazine JAN nog ergens gevonden wordt en het blad dan doorsturen naar de geadresseerde.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?