Klacht POSTNL: post fout of niet bezorgd

nelleke

ik heb al eerder gemeld aan post nl dat de postbode de post niet goed of helemaal niet aankomt waardoor ik dus in de problemen ben gekomen als ik niet reageer op poststukken moet ik betalen dat was al 500 euro boete omdat ik niet reageerde .ik heb uitgelegd niks te hebben ontvangen .regelmatig kan ik met mijn buren poststukken uitwisselen die verkeerd zijn bezorgd .maar er zullen ook mensen zijn die het weggooien .vervolgens zou ik van het ziekenhuis een mri uitnodiging hebben ontvangen ,ik heb gebeld waarom het zo lang duurde voor ik eens kon komen toen zeiden ze die allang verstuurd te hebben ik heb echt niks gehad heb zelfs prescan maar laten doen omdat ik dan zelfde dag kon komen .nade hand kan ik ook van het ziekenhuis de mri betalen terwijl ik die nooit heb ontvangen .nu ga ik die niet betalen want ik heb hem nooit gehad post nl mag dat doen met de incassokosten erbij wegens het nalatig zijn van post stukken .ik vind dit uitermate slordig .

het betalen van rekeningen die ik kreeg van het niet nakomen van een afspraak omdat dat poststuk nooit bezorgd is

Geachte mevrouw Van Doorn, Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas. Ik begrijp dat u een belangrijke brief van het ziekenhuis niet heeft ontvangen en dat de bezorging in uw wijk niet correct verloopt. Ik kan mij voorstellen dat dit voor u heel vervelend is, vooral omdat u aangeeft dat het bij u al vaker is voorgekomen, en bied u dan ook mijn excuses aan. Naar aanleiding van uw melding heb ik u geprobeerd te bellen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar dat ik op deze manier reageer. Ik heb uw klacht omtrent het vermiste poststuk geregistreerd en laat onderzoeken of er bij u in de buurt vaker geen post aankomt. U ontvangt hier geen reactie op, maar als we een oorzaak vinden dan ondernemen we gepaste actie. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing, omdat dit poststuk is verstuurd zonder een aanvullende dienst. Om die reden is een schadevergoeding volgens onze Algemene Voorwaarden niet mogelijk. De Algemene Voorwaarden kunt u nalezen op onze website: http://www.postnl.nl/voorthuis/site/disclaimer/Daarnaast heb ik de betrokken postvestiging over uw klacht geïnformeerd en hen gevraagd binnen zeven werkdagen de medewerkers te informeren over het foutief bezorgen van uw post en die van de buren. Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het dan ook zeer op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Dit helpt ons om onze dienstverlening richting u te verbeterenIk verzoek u de melding op deze site af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de bezorging van uw post.Met vriendelijke groet,
    Tineke
    nelleke
    sorry maar ik ga niet akkoord met deze afhandeling om dat dit al de 2 keer is dat jullie mij de kosten injagen ik ga echt niet betalen voor een poststuk wat ik niet heb ontvangen