Opgelost door POSTNL: Post gaat meestal naar buren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 70717
Gebruiker
Hendrika
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De aan mij geadresseerde post wordt meestal bij de buren bezorgd.
De reden is dat mijn brievenbus 50 meter verderop staat. Het lijkt erop dat postbodes deze afstand niet willen lopen. De buren vernietigen de verkeerd bezorgde post.
Dit gebeurt al sinds jaren. Reeds drie keer bij Post.nl geklaagd, zonder resultaat. Elke keer is de klacht weer 'nieuw' voor hen, een dossier lijkt niet te worden aangemaakt. Elke keer wordt beloofd 'hun uiterste best te doen', echter tot op heden zonder resultaat.
Hierdoor beland allerlei gevoelige informatie bij de buren met wie wij geen contact hebben

De oplossing

Ik wens dat mijn post voortaan altijd op het juiste adres wordt bezorgd.
( Ook swinters en ook als het regent)

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Beeftink, Uw bericht heb ik aandachtig gelezen. Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer uw post verkeerd wordt bezorgd en u dat u uw post niet ontvangt als de aan u geadresseerde post bij uw buren terechtkomt. Namens PostNL mijn excuses voor het ongemak wat u hiervan ondervindt.Uw klacht heb ik doorgegeven aan de manager van de bezorgers in uw regio. Hij zal uw reactie bespreken met de betreffende medewerkers. Binnen 7 werkdagen kunt u een reactie verwachten van de afdeling klachtafhandeling van PostNL.Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de bezorging van uw post.Met vriendelijke groet,Alexandra
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Hendrika
    Datum
    Dezelfde week nog komt de teamleider van PostNL langs, dat is heel goed.
    Maar dit is wel de eerste reactie na jaren lang telefonisch en schriftelijk ( komt waarschijnlijk ook niet aan :)) klagen. Pas nu anderen de klacht ook kunnen zien wordt er gereageerd, dat vinden we minder. Maar eens afwachten of dit bezoek ook werkelijk het beoogde resultaat oplevert...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hendrika
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen