Klacht POSTNL: Post geleverd bij buren maar niets afgeleverd!

Peerke

Pakket afgegeven bij buren maar bij na vragen niks geleverd. Verduisterd of niets geleverd!

oplossen ! Mensen screenen!!!

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket niet heeft ontvangen en het ook niet bij buren is. Ik kan ik me voorstellen dat dit niet prettig is. Omdat dit pakket onverzekerd is verzonden en er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst is het niet mogelijk om een onderzoek in te stellen. Ik adviseer u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender, daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender is onze opdrachtgever en heeft de mogelijk om een klacht in te dienen.

Peerke
K.T Bedrijf geen zaken meer met Post NL