Klacht POSTNL: Post geleverd bij buren maar niets afgeleverd!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 467023
Gebruiker
Peerke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket afgegeven bij buren maar bij na vragen niks geleverd. Verduisterd of niets geleverd!

De oplossing

oplossen ! Mensen screenen!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket niet heeft ontvangen en het ook niet bij buren is. Ik kan ik me voorstellen dat dit niet prettig is. Omdat dit pakket onverzekerd is verzonden en er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst is het niet mogelijk om een onderzoek in te stellen. Ik adviseer u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender, daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender is onze opdrachtgever en heeft de mogelijk om een klacht in te dienen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peerke
Datum
Uiteindelijke oplossing
K.T Bedrijf geen zaken meer met Post NL
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen