Opgelost door POSTNL: Post geregeld niet ontvangen / kwijt geraakt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 75633
Gebruiker
R.C.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dit jaar zijn er al 12 post stukken kwijt geraakt (tenminste waarvan ik wist dat ik ze zou ontvangen) , rekeningen en "normale" post ontvang ik wel netjes op tijd , maar zodra het kaartenpost is of dikkere enveloppen dan ontvang ik ze 9 van de 10 keer niet , vorige week zou ik een besteld artikel ontvangen via brievenbuspost (besteld via een erkende website) maar tot op heden niets ontvangen, (waarde van de artikelen € 10,89) het "gekke" is dat het alleen de dikkere enveloppen betreft (met andere inhoud dan alleen een brief of rekening dus) , ergens in het post traject gaat dus iets behoorlijk fout , ik heb al meerdere keren een klacht ingediend bij post.nl , maar weg is pech blijkbaar , in de post die ik in Juni zou moeten ontvangen zaten foto`s van zeer hoge emotionele waarde , dat er na elke klacht die ik ingediend heb een onderzoek volgt geloof ik graag , maar dat lost het probleem helaas tot nu toe niet op . Regio Limburg 6083AR

De oplossing

De zwakke schakel uit het post traject filteren zodat alle post weer netjes bij mij bezorgt wordt .

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Comuth, Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. Het spijt me van u te vernemen dat meedere zendingen u niet hebben bereikt. Namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor.Uit onze gegevens blijkt dat u onlangs ook per email uw klacht heeft doorgegeven. Deze melding is inmiddels behandeld en besproken met u. Ik ga ervan uit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de bezorging van uw post.Met vriendelijke groet,Tineke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    R.C.
    Datum
    Na telefonisch contact met de medewerker van Post.nl is er aangegeven dat mijn postadres extra aandacht krijgt zodat alle post weer netjes bezorgd zal worden ,
    Er is zorg en aandacht besteed aan mijn klacht door post.nl en dat vind ik zeer positief .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.C.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen