Klacht POSTNL: Post gescheurd en beschadigd in de bus.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 382301
Gebruiker
Esther
Datum
1 reactie

Details

De klacht

post op maandag 5 augustus bezorgd en zit gescheurd en kapot in de bus. Het betreft hier contacten de retour gestuurd moeten worden. Waarschijnlijk wordt hier ook weer niks mee gedaan, heb al vaker klachten gemeld, maar de postbezorging blijft hier beroerd!

De oplossing

Eindelijk eens een fatsoenlijke postbezorging leveren in onze wijk.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop uw post is bezorgd. De post is gekreukt en gescheurd bij u binnengekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u de post op deze manier heeft ontvangen. Ik snap dat u hier niet tevreden over bent. Ik heb een klacht voor u aangemaakt, zodat er gekeken kan worden hoe dit in het vervolg voorkomen kan worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Esther
Datum
Uiteindelijke oplossing
zo wordt elke klacht afgedaan en je hoort nooit meer wat, er gebeurt verder ook niks mee! Waardeloos.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen