Klacht POSTNL: Post gescheurd en beschadigd in de bus.

Esther

post op maandag 5 augustus bezorgd en zit gescheurd en kapot in de bus. Het betreft hier contacten de retour gestuurd moeten worden. Waarschijnlijk wordt hier ook weer niks mee gedaan, heb al vaker klachten gemeld, maar de postbezorging blijft hier beroerd!

Eindelijk eens een fatsoenlijke postbezorging leveren in onze wijk.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop uw post is bezorgd. De post is gekreukt en gescheurd bij u binnengekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u de post op deze manier heeft ontvangen. Ik snap dat u hier niet tevreden over bent. Ik heb een klacht voor u aangemaakt, zodat er gekeken kan worden hoe dit in het vervolg voorkomen kan worden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Esther
zo wordt elke klacht afgedaan en je hoort nooit meer wat, er gebeurt verder ook niks mee! Waardeloos.