Klacht POSTNL: Post i.p.v. op zaterdag op zondag bezorgd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 402739
Gebruiker
AnsvD
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al diverse keren doorgegeven, wordt helaas niets mee gedaan. Dus nu maar eens via deze weg.
Mijn post lag voor de zoveelste keer weer op zondagmiddag in de bus, gelijk met de reclamebladen. Vanochtend lag er niets en zaterdag krijg ik haast nooit post. De post wordt dus mee naar huis genomen. Het was post van de apotheek en de bank. Dit zijn persoonlijke zaken die niet mee naar huis mogen worden meegenomen. Maar het is natuurlijk makkelijk omdat de betreffende persoon ook reclamebladen loopt en deze anders zowel op zaterdag voor de post en op zondag voor de reclame moet lopen. Dit gebeurt bijna wekelijks en TNT doet er niets aan.

Gewenste oplossing

De betreffende bezorger eindelijk eens aan het verstand brengen dat dit niet mag.
Geboden oplossing
Of ik zeker weet dat het wel van Post NL is, ja dat weten we zeker. De datum moet ik nogmaals aanleveren terwijl er duidelijk bijstaat dat het die dag van mijn reactie was, dus zondag en ik moet via reactie ook nog eens mijn e-mailadres doorgeven. Dit lijkt me niet handig, daar een ieder dan mijn adres kan lezen. Het blijkt wel dat Post NL er gewoon niets mee wil doen. Net als toen er al diverse keren over is gebeld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de post bezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ik begrijp dat u hier niet contact mee bent. Ik maak hier graag een melding van zodat we dit met de betrokken bezorger kunnen bespreken.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Weet u zeker dat deze post door ons wordt bezorgd;
    - Het mailadres van u;
    - Welke datum heeft u deze post ontvangen?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen