Klacht POSTNL: Post i.p.v. op zaterdag op zondag bezorgd

sad Niet opgelost
AnsvD

Al diverse keren doorgegeven, wordt helaas niets mee gedaan. Dus nu maar eens via deze weg.
Mijn post lag voor de zoveelste keer weer op zondagmiddag in de bus, gelijk met de reclamebladen. Vanochtend lag er niets en zaterdag krijg ik haast nooit post. De post wordt dus mee naar huis genomen. Het was post van de apotheek en de bank. Dit zijn persoonlijke zaken die niet mee naar huis mogen worden meegenomen. Maar het is natuurlijk makkelijk omdat de betreffende persoon ook reclamebladen loopt en deze anders zowel op zaterdag voor de post en op zondag voor de reclame moet lopen. Dit gebeurt bijna wekelijks en TNT doet er niets aan.

De betreffende bezorger eindelijk eens aan het verstand brengen dat dit niet mag.
Of ik zeker weet dat het wel van Post NL is, ja dat weten we zeker. De datum moet ik nogmaals aanleveren terwijl er duidelijk bijstaat dat het die dag van mijn reactie was, dus zondag en ik moet via reactie ook nog eens mijn e-mailadres doorgeven. Dit lijkt me niet handig, daar een ieder dan mijn adres kan lezen. Het blijkt wel dat Post NL er gewoon niets mee wil doen. Net als toen er al diverse keren over is gebeld.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de post bezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ik begrijp dat u hier niet contact mee bent. Ik maak hier graag een melding van zodat we dit met de betrokken bezorger kunnen bespreken.

- Weet u zeker dat deze post door ons wordt bezorgd;
    - Het mailadres van u;
    - Welke datum heeft u deze post ontvangen?