Klacht POSTNL: Post in verkeerde wijk en daarom niet in mijn wijk bezorgd

Gerarda21

Al 3 x is er geprobeerd om een envelop met dezelfde inhoud naar mijn adres sturen. ( Deze kan via brievenbus ). op 15 November, 20 November, 22 November. Ik heb de afzender regelmatig gebeld om te zeggen dat de envelop NIET is aangekomen. Zij hebben het wel opgestuurd naar mij. Post.nl verliest niet alleen maar pakketten maar ook gewone post. Dat komt vooral door de sorteer centrum die hun werk niet goed doen, en die de post in verkeerde wijken plaatsen. De postbezorger kan er niks aan doen, zij moeten zelf regelmatig stickers op de envelop plakken en teruggeven aan de sorteercentrum zodat het misschien wel in de goeie wijk komt.

Dat in Steden de sorteercentums beter in de gaten gehouden worden en dat die lui beter hun werk moeten doen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat deze zendingen tot drie keer toe niet bij u zijn aangekomen. Het is bij briefpost niet mogelijk om te achterhalen wat er precies is misgegaan, maar ik wil hier graag een klacht registratie over aanmaken om dit te laten bespreken en dit in de gaten te houden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de naam van de afzender en vanuit welke plaats is het verzonden?

- Heeft de afzender bevestigd dat deze post via ons is verzonden?

- Wat is uw e-mail adres?

Bedankt voor de aanvullende gegevens.

Ik heb een klacht voor u doorgezet. Er gaat intern naar gekeken worden wat er mis gaat naar uw adres. Ook krijgen mijn collega's uit uw gebied hier een melding van, mocht het dan nog gevonden worden, dan wordt het uiteraard nog zo snel mogelijk bezorgd.
    Helaas kunnen wij normale post verder niet in ons proces volgen. Ik kan helaas niet achterhalen waar uw vermiste post zich op dit moment bevindt. Nog mijn excuses voor het ongemak.

Gerarda21
    Ik hoop dat ze intern en in de sorteercentrum in mijn gebied er achter komen waar de postzending is gebleven en dat ze beter hun werk moeten doen