Klacht POSTNL: Post is niet aangekomen

Hennie

Envelop met daarin een boekje is vrijdag 3 januari 2014 bij postagentschap Schoolstraat 1 Voorschoten afgegeven. Afzender klaagde nog over de verhoging van de tarieven. Op dit moment, 9 januari 2014, dus 1 week later, is de post nog steeds niet aangekomen op mijn huisadres te Katwijk.

Document opsporen en alsnog naar mij toesturen

Geachte heer Messemaker,Uit uw bericht begrijp ik dat er een envelop met daarin een boekje naar u toe is gestuurd, maar dat u deze envelop tot op heden nog niet heeft ontvangen. Dit is natuurlijk erg vervelend. Mijn excuses hiervoor.Ik zie dat u kortgeleden, op 10 januari, telefonisch contact heeft gehad met één van mijn collega's en dat uw klacht inmiddels bij ons in het systeem staat genoteerd. Dit bericht wordt daarom als afgesloten beschouwd.Ik ga er vanuit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er toch nog vragen zijn, dan hoor ik het natuurlijk graag.Met vriendelijke groet,
    Gerie
    Hennie
    Er is op 10 januari 2014 helemaal geen telefonisch contact geweest. PostNl Liegt. Zegt maar wat ! Ik heb zelf contact opgenomen met de afzender. Hij Vertelde dat het boekje in zo'n bubbeltjes envolop is gedaan, met een blauwe sticker erop met mijn adres, en aan de achterkant zijn postcode en huisnr. Ga maar eens lekker zoeken PostrNl
    Geachte heer Messemaker,Uit uw bericht heb ik begrepen dat u geen telefonisch contact heeft gehad met onze klantenservice. Mijn excuses voor de verwarring.Ik mijn gegevens kan ik wel een klacht van u zien met betrekking tot hetzelfde boek, met uw gegevens, die helaas tot op heden niet is aangekomen. Echter zie ik dat het contact per e-mail is geweest. Op deze manier staat de melding genoteerd en kan de afzender contact opnemen met betrekking tot een onderzoek naar het poststuk.Ik ga er vanuit dat ik u zo voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Sophia
    Hennie
    De afzender is langs geweest bij het postagentschap. Daar wist men van niets. Ik heb de afzender erop gewezen dat hij een aanvraag moet indienen. (De vraag is maar of hij dat wil en gaat doen). Waarom moet hij trouwens de aanvraag indienen en waarom kan ik dat zelf niet ? De omschrijving is duidelijk genoeg. Mijn adres staat op de voorkant, Zijn Postcode en huisnr op de achterkant en de inhoud is het boekje : "Het oude Katwijk in beeld". 20 x 18 cm. Dit moet voldoende zijn voor PostnL