Opgelost door POSTNL: Post is opengemaakt, waardebonnen verwijderd

SlagerBon297#Mica#271

Vandaag, 29 juli 2020 heb ik een brief ontvangen met daarin verwijzing naar cadeaubonnen bij de brief in de envelop. De brief is al eerder opengemaakt aan de zijkant en er zaten geen bonnen meer in. De waarde van de bonnen (100 euro).

Ik heb direct de afzender in kennis gesteld!

Kan de Post dit gaan onderzoeken?
Ik vind het echt erg, dat dit gebeurt.

Melding bij de Post hierover

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat deze zending beschadigd is geraakt en de cadeaubonnen ontbreken. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Briefpost kan ik niet traceren, dus ik kan de oorzaak niet achterhalen. Briefpost is tevens niet verzekerd bij schade of verlies. Hopelijk kunt u samen met de afzender tot een oplossing komen. Ik wil hier uiteraard wel graag een klacht registratie over aanmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Zat er een excuuskaart bij de post toen deze is afgeleverd?

- Wat is uw e-mail adres?

De afzender zou eventueel nog contact met ons kunnen opnemen om te kijken of het mogelijk is om een formulier op te vragen om uit te laten zoeken of de vermiste inhoud bij ons is gevonden. De schade aan een zending kan soms ook in de automatische sortering zijn voorgevallen.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht met vernieuwde informatie. Natuurlijk is het begrijpelijk dat dit een frustrerende situatie is. Er is bij deze een melding uitgezet over deze gebeurtenis. Deze zal worden gebruikt om dit soort situaties in de toekomst te kunnen voorkomen. Daarnaast hoop ik dat u met de afzender tot een passende oplossing kunt komen.

SlagerBon297#Mica#271
De klacht is heel serieus in behandeling genomen en er heeft zelfs een huisbezoek plaatsgevonden door een medewerker van Post.nl, deze doet verder onderzoek. De brief is door iemand geopend dat is duidelijk, door wie is lastig vast te stellen. Ik ben tevreden met de manier waarop Post.nl heeft gereageerd op mijn klacht.