Klacht POSTNL: Post komt niet aan in chili

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326189
Gebruiker
MarioR
Datum
4 reacties

Details

De klacht

9 sept envelop met een creditcard en een envelop met contactlenzen verstuurd naar chili op standaard manier . Nog staat niet aangekomen in chili.?!? Wat te doen?

De oplossing

Waar is de post gebleven?

4 reacties

  1. Auteur
    MarioR
    Datum
    Email rijckaerd@zeelandnet.nl
    2 eveloppen verstuurd standaard zonder prioriteit zegel en zonder tracé and track
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Rijckaerd,

    Bedankt voor uw bericht en aanvullende informatie. Ik wil u er graag op wijzen dat dit een openbaar bericht is en dat uw e-mailadres op deze manier openbaar is geplaatst. Wellicht kunt u deze voor de zekerheid verwijderen of aanpassen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Tot mijn spijt heb ik nog net niet voldoende informatie om uw klacht te kunnen registreren. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de naam van de geadresseerde?
    - Waar heeft u de postzending bij PostNL aangeboden? U kunt de locatie eventueel opzoeken via www.postnl.nl/locatiewijzer

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    MarioR
    Datum
    Jorge Montt 1598-15c, Viña del Mar, 2520000, Chile is het adres t.n.v Gijs Rijckaerd. Verstuurd vanaf DA Axel

    Vriendelijke groeten, Mario Rijckaerd
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Rijckaerd,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb een melding gemaakt van uw klacht, zodat deze wordt gerapporteerd. U krijgt echter geen reactie op uw klacht. Het advies dat ik u kan meegeven is om af te wachten of uw post alsnog aankomt of terug wordt gestuurd.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MarioR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen