Klacht POSTNL: Post komt niet aan in chili

MarioR

9 sept envelop met een creditcard en een envelop met contactlenzen verstuurd naar chili op standaard manier . Nog staat niet aangekomen in chili.?!? Wat te doen?

Waar is de post gebleven?

Email rijckaerd@zeelandnet.nl
    2 eveloppen verstuurd standaard zonder prioriteit zegel en zonder tracé and track
    Geachte heer, mevrouw Rijckaerd,

Bedankt voor uw bericht en aanvullende informatie. Ik wil u er graag op wijzen dat dit een openbaar bericht is en dat uw e-mailadres op deze manier openbaar is geplaatst. Wellicht kunt u deze voor de zekerheid verwijderen of aanpassen. Graag reageer ik op uw bericht.

Tot mijn spijt heb ik nog net niet voldoende informatie om uw klacht te kunnen registreren. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de naam van de geadresseerde?
    - Waar heeft u de postzending bij PostNL aangeboden? U kunt de locatie eventueel opzoeken via www.postnl.nl/locatiewijzer

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

MarioR
    Jorge Montt 1598-15c, Viña del Mar, 2520000, Chile is het adres t.n.v Gijs Rijckaerd. Verstuurd vanaf DA Axel

Vriendelijke groeten, Mario Rijckaerd
    Geachte heer, mevrouw Rijckaerd,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb een melding gemaakt van uw klacht, zodat deze wordt gerapporteerd. U krijgt echter geen reactie op uw klacht. Het advies dat ik u kan meegeven is om af te wachten of uw post alsnog aankomt of terug wordt gestuurd.

Geen