Opgelost door POSTNL: Post komt niet aan.

ernstdekker

De afgelopen drie weken is er drie keer een enveloppe met inhoud met afwijkend formaat / dikte niet bezorgd, terwijl de drie verschillende afzenders alle drie aangeven dat de zending wel gepost is. Het betreft ook steeds enveloppes met een afwijkende (grotere) maat / dikte. De pakketjes komen wel gewoon aan evensla de gewone enveloppes / post. Wij vermoeden dat er ergens in het traject post wordt onderschept, omdat de gebeurtenissen waaronder de post niet wordt bezorgd wel erg op elkaar lijken. Het betreft postcode gebied 1053 LH

Onderzoek wat er aan de hand is en schadeloosstelling

Geachte heer Dekker,Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat er in korte tijd drie poststukken met inhoud niet zijn aangekomen op uw adres. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u allereerst hiervoor mijn excuses aan. Graag geef ik u een toelichting.Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen waar de vermiste zendingen zich bevinden. Ik heb uw klacht gemeld bij de leidinggevende van de afdeling postbezorging. Hij zal de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de aflevering en sortering van uw post aanspreken en zal erop toezien dat er extra aandacht wordt gegeven aan de bezorging van uw post. Alle post die niet bezorgd kan worden komt terecht bij onze afdeling Onbestelbare Post. Zij registreren zendingen met een herkenbare inhoud, zoals bijvoorbeeld kledingstukken of andere goed te omschrijven producten. De afzender van een dergelijke zending kan door middel van een navraagformulier een onderzoek naar de vermiste post instellen.Bij het verzenden van briefpost is er, volgens onze Algemene Voorwaarden, bij vermissing, vertraging en/of beschadiging geen recht op schadevergoeding. PostNL is alleen aansprakelijk voor zendingen die met een aanvullende dienst zijn verzonden. Tot mijn spijt kan ik hierin niets voor u betekenen. Ik ga er vanuit dat de ondernomen actie tot verbetering in de postbezorging zal leiden. Mocht dit desondanks niet het geval zijn verneem ik dit uiteraard graag van u. Nogmaals mijn excuses voor de overlast.Met vriendelijke groet, Tamar
    ernstdekker
    Begrijp de reactie en begrijp dat er geen aansprakelijkheid wordt geaccepteerd voor niet aangetekende post. Toch is het niet aankomen van drie en eloppes met inhoud binnen een paar weken meer dan een incident. Hoop dat bezorging vanaf nu weer goed gaat.