Klacht POSTNL: Post komt niet aan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 79253
Gebruiker
B.A Haven
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Postbezorging onder maat. Maat is ook vol!
2 weken terug een vriendin van mij bevallen en heb meteen via internet een kaart gestuurd>niet bezorgd! Vorige week woensdag opnieuw kaart gestuurd via de normale weg> winkel en oranje brievenbus> niet aangekomen!!!
Dit is niet de 1e en 2e keer want zelf bevallen in juli en 1e geboortekaartje kwam niet aan maar 2e wel! We moesten extra bij laten drukken omdat er meer niet goed ging (dat ter zijde)

De oplossing

Postbezorging onderzoeken want er gaat iets goed mis daar!!! Wij worden op kosten gejaagd. Compensatie van kaarten en postzegels vergoeden.

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Haven, Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas. U geeft aan twee van de door u verzonden kaarten niet zijn bezorgd en dat eerder een door u verzonden geboortkaart niet is bezorgd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Naar aanleiding van uw melding heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dit niet gelukt, vandaar dat ik u op deze manier informeer.Op dit moment kan ik niet achterhalen waarom uw poststukken niet zijn aangekomen. Alleen zendingen met een barcode kunnen wij stap voor stap volgen. Wel wil ik melding maken van uw klacht. Om dit goed te kunnen doen ontvang ik graag de volgende informatie van u:Wat is het volledige adres van de geadresseerde?
    Wanneer heeft u de kaarten verzonden?Zodra ik deze gegevens van u heb ontvangen zal ik uw klacht in behandeling nemen. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een reactie van ons. Met vriendelijke groet,
    Tineke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    B.A Haven
    Datum
    Kaarten verstuurd op 21-09-2014 en 01-10-2014
    Het betreft een adres in Hillegom Brederowende 18
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Haven,Hartelijk dank voor uw reactie met de gevraagde informatie.
    Naar aanleiding hiervan is uw klacht doorgegeven aan de verantwoordelijke vestiging, zodat dit met de bezorgers kan worden besproken voor verbetering van de kwaliteit van de bezorging. De poststukken zijn verzonden zonder een aanvullende verzekering tegen vermissing of beschadiging. Om die reden is een schadevergoeding volgens onze Algemene Voorwaarden helaas niet mogelijk. De Algemene Voorwaarden kunt u nalezen op onze website: http://www.postnl.nl/voorthuis/site/disclaimer/
    Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de bezorging van uw post.
    Met vriendelijke groet,
    Syke
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    B.A Haven
    Datum
    Lekker makkelijk om zo probleem niet op te lossen!!
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Haven,Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer uw verzonden post niet aankomt bij de geadresseerde. Namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor.U klacht is doorgegeven aan de manager van de afdeling Postbezorging in Hillegom met het verzoek dit te onderzoeken en met de bezorgers te bespreken. Binnen zeven werkdagen wordt u hierover geïnformeerd.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Mirjam
    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    B.A Haven
    Datum
    Niet opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.A Haven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen