Klacht POSTNL: Post kwijt

Klachtnummer
# 109734
Gebruiker
Klaske
Datum
1 reactie

Details

De klacht

regelmatig verstuur ik post wat ik via marktplaats en facebook verkoop.
een ketting of iets anders. maar de laatste weken is het zo erg met de bezorging dat het of een week later bezorgd wordt of helemaal niet.
klachten indienen heeft geen nut want er wordt niet op gereageerd

De oplossing

compensatie en betere bezorging

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Goedhart,Graag help ik u verder met uw klacht. Spijtig om te vernemen dat er regelmatig post te laat wordt bezorgd, of helemaal vermist. Ik kan u gelukkig vermelden dat het wel zin heeft om een klacht door te geven. Wij kunnen het dan aan de verantwoordelijke afdeling doorgeven, waar ze het - indien nodig - met de medewerkers bespreken. Als we over een bepaald postcodegebied meerdere klachten krijgen, kunnen we ook maatregelen treffen. Graag verneem ik van u welke post vermist is of vertraagd. Geeft u dan aan wie de ontvanger is, en waar en wanneer u de zending precies heeft gepost? Alvast bedankt.In afwachting van uw antwoord.Met vriendelijke groet,
    An
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen